søndag 5. desember 2010

Bloggen skifter navn og flytter til ny adresse!

Bloggen flytter til en mer passende adresse, og blir heretter å finne på http://ryggforeningen.blogspot.com/

Det har vært litt fram og tilbake med hensyn til navn på bloggen de siste dagene.

Grunnen til det er at vi i Ryggforeningen ville starte en blogg, og i og med at jeg hadde en blogg fra før med relatert stoff, så fant vi ut at vi kunne bruke den.

Første skritt ble å forandre navn på bloggen, men så fant vi ut at adressen burde harmonere med det nye navnet, så dermed tar jeg med meg pikkpakket mitt og flytter dit.

Det er flere enn meg som kommer til å skrive på den nye bloggen, dermed vil det bli en større bredde på hva som blir publisert enn hva det har vært på min private blogg.

Håper riktig mange vil finne veien dit!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar